Drukowanie kartek i zaproszeń: upominki osobiste i firmowe

Kategorie akcesoria

Pocztówki i zaproszenia to druki osobiste i firmowe, które można wykorzystać do powiadomienia przyjaciół i kolegów o zbliżającym się wydarzeniu. Wysyłanie tych produktów pocztą jest nienachalnym znakiem uwagi, zwiększającym rozpoznawalność firmy i lojalność klientów.

Specyfika druku zaproszeń

Druk kartek https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/kartki-i-pocztowki/ to tradycyjne rozwiązanie nie tylko w przypadku ślubów, ale także rocznic czy ważnych wydarzeń firmowych. Wysokiej jakości kartka okolicznościowa nie tylko spełni oficjalną funkcję informowania o miejscu i czasie wydarzenia, ale także pozostanie pamiątką po uroczystej okazji.

Przy tworzeniu takich materiałów poligraficznych istnieje wiele kreatywnych możliwości podkreślenia szczególnego charakteru wydarzenia. 

Drukarnie są w stanie zaoferować zarówno standardowe rozwiązania (naniesienie zdjęcia i spersonalizowanych informacji na typowy układ do pilnego wydruku), jak i indywidualne podejście, uwzględniające wszystkie życzenia klienta. Oprócz zaproszeń na imprezę często zamawiane są również karty miejsc dla gości w stylu i odcieniu sali bankietowej.

Metody uszlachetniania druku polowego:

  • Składanie – składanie gotowego produktu, jeśli wymaga tego projekt.
  • Wykrawanie – technologia umożliwiająca stworzenie zaproszenia o nietypowym kształcie, np. w formie tortu weselnego, balonu.
  • Powłoka lakieru UV może zdobić tylko logo, napis lub całą zadrukowaną powierzchnię.
  • Laminowanie błyszczące – nadaje zaproszeniu błyszczące wykończenie i jest bardziej odporne na uszkodzenia; jest popularne w przypadku zaproszeń na kolorowe przyjęcia urodzinowe i koncerty.

W przypadku zaproszeń częściej stosuje się druk cyfrowy, ponieważ partia produktów jest zazwyczaj niewielka, a metoda offsetowa z czasochłonnym przygotowaniem do druku jest mało opłacalnym rozwiązaniem.

Z drugiej strony, wydrukowanie zaproszeń na profesjonalnej drukarce cyfrowej pozwala na spersonalizowanie każdego egzemplarza.